Március 11. az év 70. (szökőévekben 71.) napja a Gergely-naptár szerint, és még 295 nap van hátra 2009-ből:))
Mindig tanul az ember…Jó pap is holtig tanul…a sor végtelen…. sok a példa rá….legtöbb embernek megvan a saját „Aha” élménye…..
Én most egy három és félezres késedelmi díj kapcsán tanultam meg, hogy nem mindegy milyen számsort ad meg a gyanútlan páciens egy elektronikus utalás során számlaszámaként...mert jóllehet a kezelési költséget takaró összeget –lévén, hogy egyéb anyagi tranzakcióra nem került sor a kártyabirtoklásom ideje alatt- időben drótpostáztam, azonban tettem mindezt a sárga csekkes változat adatai alapján…ennélfogva - habár restellem megvallani, de nem tehetek mást, hiányos ismereteim folytán- az a bizonyos összeg mind a mai napig az éterben kering, a „városi pénzintézet” hitelkártyájának havi költségét fedező befizetés logikus, hogy nem érkezett meg… „kénytelenek” voltak hát egy ekkora (mint írtam volt 3 és fél E Ft-os) volumenű dádával feltuningolni az egyébként helyi értékkel alacsonyabb rendű és rangú fizetendőt…előzetes tájékoztatás, a jól ismert GYIK:Gyakran Ismételt Kérdések műfaja na persze, hogy nem létezik a kivonat, a leírás, ne adj’ Isten a honlap vagy bármi szóróanyag keretében…
Biztos tudni illik, hogy mi illik …én hát immár megtanultam ..és megfizetve a keserves (és biz’ nem kevés) tanulópénzt, az eset kapcsán szerzett tapasztalat ahhoz számomra éppen elegendő volt, hogy a szánom-bánom bírság törlesztésével együtt búcsút vegyek magától a kártyától is, mégha az egy szuperjó, melegen ajánlott szolgáltatás is…..
Elhatározásom komolyságát mi sem bizonyítja jobban, minthogy annak ellenére, illetve tudva, mindazt, hogy az esti telefonbeszélgetésről hanganyag is készült, másnap délelőtt az időközben megtalált honlap- ügyfélszolgálatra online eljuttatható észrevételemben a fizetési kötelezettségem megtörténtén túl a kártyától való lemondási szándékomról írásban is tájékoztattam az általam érintettnek vélteket…. így még TUTIbbnak gondolva a kettőnk közötti ügyfélség végleges eltörlését…
Tehát a felsorolt érvek engem nem fűtenek, a történteket követően még inkább nem inspirálnak arra, hogy éljek a továbbiakban a felkínált lehetőséggel...na, ja, veszett már több is Mohácsnál, ahogy tartja fáma (legalábbis részükről)…mondom mindezt, mégha, egy igaz másfélévnél idősebb reklámanyagból arról értesülhettem is éppen az imént, hogy interaktív érintőfelületes megoldást alkalmaztak három helyszínen is reklámozás céljából…és hát az is igaz persze, hogy ezzel az újfajta technológiával főként a fiatal célcsoportot (Egy újszülöttnek minden vicc új-szindróma? Talán..) szeretnék megcélozni a tájékoztatás szerint…s bár igazán szórakoztató és jól is hangzik az alábbi „anyag” (http://www.videogizmo.hu/index.php?vcmd=show;1&nid_object=3028), én azt a bizonyos nullás card-költséget nem igazán tapasztaltam meg…bár szolgálhatott volna intőjelként az is, hogy rögtön az aktiválási procedúra közel egyórás telefonálásos manőver eredményeként jött létre…s már tudható volt az égvilágon mindenféle, egyetlen használható e-mailcím, vagy mondjuk az enyémhez hasonló aprócska kis szösszre valahogy mégsem derült fény..…de nem tologatom a „felelősséget”…. nem mosom kezeim….ilyen az élet…sőt, ilyenebb….erre és a hasonló helyzetekre a még nagyobb tudással való felvérteződés jelentheti a gyógyszert…végül, ha már közmondással kezdtem, idézzek keretül befejezésként is egyet…a „pénzeskedés” kapcsán mondjuk azt, mely szerint nem mind arany…