HTML

"Gondolatok" ha nem is a könyvtárban...

Mikor miről...

Friss topikok

Linkblog

Várakozás...

2009.09.03. 07:07 ttt59

“Ha például délután négykor érkezel majd, én már háromkor elkezdek örülni. Minél előrébb halad az idő, annál boldogabb leszek. Négykor már tele leszek izgalommal és aggodalommal; fölfedezem, hogy milyen drága kincs a boldogság…..” (Antoine de Saint-Exupéry: A kis herceg)
 
…de mennyire igaz!!!!!!!!
 
 
 
„2008.01.18 Ferihegy 31R pályaküszöb.
Több száz autó, és több ezer nézelődő gyűlt össze, hogy megnézhesse a világ LEGNAGYOBB repülőgépének landolását….”
 
… én nem erre a gépre várok nagyon…nem is ekkor, hiszen már événél is több, hogy a legnagyobbat várták…amennyiben köthető még mindehhez a videóhoz az én „adventem”, hogy a másnap, azaz január 19-e az én Gyönyörűségem születésnapja…a zene nagyon telitalálat, rendkívül tetszik…engem most egy, péntek este Zürichből érkező repülőgép óhajtása „éget ezer fokon”… még inkább a másnap:)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://aktualisanmas-mas.blog.hu/api/trackback/id/tr71356832

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása